sobota 21. února 2015

Seznámení s Explicitní Romantičkou

Kdo je explicitní romantička? 

No jasně. Může tu sedět šedesátiletý muž, který nemá co na práci, a psát vám o tom, jaká je explicitní romantička. Nemusíte mi věřit, ale já sama věřím, že mi věřit budete. Bloggerům se věří (dokud nezmizí jako Lili the blogger nebo neudělají nějakou podobnou aférku). 

Nejsem šedesátiletý muž. Jsem šestnáctiletá dívka.



Šestnáctiletá dívka. 
  • Moc tajemná na to, aby psala blog pod svým pravým jménem (a vlastně by to ani nechtěla). 
  • Toužící po lásce, penězích a vlastně i slávě. 
  • A hlavně, toužící po tom, že bude moct hrát a zpívat. Od malička je k tomu vedená, miluje to, ale nikdy nenašla nikoho, kdo by mohl vystupovat s ní. Tak to tedy asi začne zkoušet sama. 
  • Žijící kousek od Prahy (a beznadějně zamilovaná do Prahy), se všemi přáteli v Praze. Víte, vlastně bych měla psát jako Pražák, pořádně se stylem. Mám vokno vole, si nic nepamatuju, ne, co si myslíš. Vlastně to normálně asi taky dělám. Budu tedy psát tak, jak mi to přijde na jazyk. 
  • Až moc přímá a až moc upřímná. Ale to nevadí, protože názor ostatních je mi ukradenej, že jo. 
  • Hubnoucí hladověním. A tečka. Hotovo. Nerozmlouvejte mi to, baví mě to. 
  • Moc tlustá na to, aby mohla být snem všech kluků. 
  • Hubnutím dozrává k tomu, že JEDNOU KONEČNĚ bude snem všech kluků, nebo ji alespoň hodně lidí bude znát. TA HOLKA. Prostě se o to postará. 
  • Používá chatovací zkratky, protože jí to přijde cool. 
  • Miluje kávu a cocacolu light. 
  • Kouří. 
  • Spí s klukama, se kterejma chce spát. 
  • Chybí jí láska, ale nechce to dávat najevo, protože se snaží si uchovat masku TÉ HOLKY, KTERÁ JE NEDOSAŽITELNÁ. Kterou na vztah můžou dostat prostě jen ti nejlepší. 
  • Je veganka. Fakt. 
  • Byla na 50ti odstínech šedi a přežila to.
  • Je možná zamilovaná. A vlastně se jí líbí kluk, kterého v životě neviděla.
  • Má pocit, že člověk se MŮŽE ZAMILOVAT DO HLASU. 
Nevím, jakou to tu bude mít návštěvnost, nevím, jestli se vám můj styl psaní bude líbit. Určitě se najdou takoví, kterým se líbit bude. Ti, kterým se líbit nebude, si můžou políbit šosy, protože je mi to jedno. 

Rozhodla jsem se, že se musím sama ze sebe vypsat. Mám pocit, že se vnitřně rozpadám, a že se dokážu slepit sama tím, že si to v sobě urovnám. Urovnat si to v deníku na blogu mi přijde jako dobrý nápad. 

Tak tedy, začínám se slepováním. 


6 komentářů:

  1. Som rada že môžem byť tvoj prvý komentátor! Páči sa mi štýl tvojho písania, ukladám si ťa do záložiek a ešte ma tu určite očakávaj! :) a hlavne si zobraz aby som ťa mohla sledovať a byť tvoj prvý sledovať, damn it! :D veľa štastia s blogovaním, ja som práve tiež len začala :)

    OdpovědětVymazat
  2. no k tomu čo si u mňa komentovala, tak ja už v Prahe nie som, skončila som so školou lebo ma to nebavilo a som naspäť na Slovensku, ale dávam si prihlášku do Brna, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mame toho docela dost společného!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Zaprvý děkuju za milej komentář na blogu, tohle mě vždycky potěší :) A zadruhý ač už mi dávno neni 16, hodně se v tobě vidim. Těšim se na další článek :)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš opravdu specifický styl psaní, Pražačka, že jo, hh)) A do hlasu se opravdu lze zamilovat, protože každý člověk je schopen se naladit na určité vlny (teď jsem četla článek o hlasu ženy, který mohl přivodit i orgasmus), takže jo! )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Je fakt, že píšu trochu... specificky.
      ASI JSEM SE ZAMILOVALA DO JEHO HLASU! ♥

      Vymazat